Táto webová stránka používa cookies, aby Vám umožnila čo najlepší zážitok z našich webových stránok. Rozumiem

Vyberte si kliniku jednodňovej chirurgie.
Očné kliniky, ortopedické kliniky, cievna chirurgia, kliniky asistovanej reprodukcie.
Objednajte sa.

Partneri Infomedica znova vysoko hodnotení v prieskume spokojnosti pacientov

Začiatkom marca začali zdravotné poisťovne zverejňovať výsledky každoročných prieskumov spokojnosti pacientov. Podľa vyjadrenia zdravotnej poisťovne Dôvera dali pacienti v prieskume v roku 2018 nemocniciam najlepšiu známku za posledných päť rokov. Medzi ôsmymi zariadeniami, ktoré v kategórii ostatné nemocnice získali najlepšie možné hodnotenie pacientov  sú aj naši partneri ORL HumennéOftal vo Zvolene.

Výborné umiestenie v prieskumoch nie je ani pre jednu z týchto dvoch unikátnych nemocníc novinkou.  Obe získali vynikajúce hodnotenie už v minulých rokoch a svoje miesto v rebríčkoch každým rokom zlepšujú. V hodnotení poisťovne Dôvera si oproti minulému roku ORL Humenné polepšilo o tri priečky a z piateho miesta postúpilo na druhé miesto.

ORL Humenné

Nemocnica Oftal si polepšila oproti minulému roku o jednu priečku a v tohtoročnom hodnotení je siedmou najlepšou nemocnicou vo svojej kategórii.

Rovnako dobre si obe zariadenia vedú aj v hodnotení ostatných zdravotných poisťovní. Poistenci Všeobecnej zdravotnej poisťovne sú so službami ORL Humenné spokojní na viac ako 85% a so službami Oftal-u na takmer 65%.

Pozn.:

Uvedené prieskumy spokojnosti pacientov sa týkajú zariadení so štatútom nemocnice, nerobia sa v  klinikách jednodňovej chirurgie.

Poistenci Dôvery odpovedali na otázky:

  • Ako ste boli spokojný/á so správaním lekárov na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á s informáciami o vyšetreniach a Vašej chorobe zo strany ošetrujúceho lekára?
  • Ako ste boli spokojný/á so správaním sestier na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á so starostlivosťou lekárov na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á so starostlivosťou sestier na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á s kvalitou ubytovania na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á s kvalitou stravy na oddelení?
  • Ako ste boli spokojný/á s kvalitou upratovania na oddelení? Ako ste boli spokojný/á s poskytnutou zdravotnou starostlivosťou?
  • Ako ste boli spokojný/á s informáciami od ošetrujúceho lekára o ďalšom postupe pri domácej liečbe?
  • Ako ste boli spokojný/á s informáciami od sestier o ďalšom postupe pri domácej liečbe?
  • Ako ste boli spokojný/á so zlepšením Vášho zdravotného stavu po prepustení z nemocnice?

Zdroj: https://www.dovera.sk/hodnotenie/2018/celkove-hodnotenie



Diskusia

Ak chcete pridať Váš názor do tejto diskusie, musíte sa prihlásiť.
V prípade, že nemáte konto, prosím zaregistrujte sa.

Zásady ochrany osobných údajov

Zoznam práv a informácii pre Dotknutú osobu (ďalej aj „Zoznam práv“) podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako „Zákon“) Dotknutou osobou sa na účely tohto Zoznamu práv považuje každá fyzická osoba, ktorej osobné údaje sa spracúvajú, pričom za spracúvanie osobných údajov sa  považuje spracovateľská operácia alebo súbor spracovateľských operácií s osobnými údajmi alebo so súbormi osobných údajov, najmä získavanie, zaznamenávanie, usporadúvanie, štruktúrovanie, uchovávanie, zmena, vyhľadávanie, prehliadanie, využívanie, poskytovanie prenosom, šírením alebo iným spôsobom, preskupovanie alebo kombinovanie, obmedzenie, vymazanie, bez ohľadu nato, či sa vykonáva automatizovanými prostriedkami alebo neautomatizovanými prostriedkami (ďalej len „Dotknutá osoba“). Prevádzkovateľom webovej stránky www.infomedica.sk sa na účely tohto Zoznamu práv považuje Wisehouse s. r. o., IČO: 48 245 127, so sídlom Lozornianska 11, Bratislava, PSČ 841 06, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 105273/B, email: infomedica@infomedica.sk (ďalej len „Prevádzkovateľ“). Dotknutá osoba potvrdzuje, že jej boli pri získavaní jej osobných údajov poskytnuté a Dotknutá osoba sa oboznámila s nasledovnými údajmi a informáciami:
  1. identifikačnými údajmi a kontaktnými údajmi Prevádzkovateľa uvedenými vyššie
  1. účelom spracúvania osobných údajov, na ktorý sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov:
  • účel spracúvania osobných údajov:
  1. Reklamné a marketingové služby,
  2. Sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb a obchodu,
  3. Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov,
  4. zabezpečenie zaslania Osobných údajov Dotknutej osoby klinike jednodňovej zdravotnej starostlivosti na základe výberu Dotknutej osoby.
  • právny základ spracovania osobných údajov:
  1. súhlas Dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov,
  2. spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je Dotknutá osoba,
  3. spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti Dotknutej osoby, spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa zák. č.  431/2002 Z. z.
  1. identifikáciou príjemcu alebo kategóriou príjemcov:
  • Prevádzkovateľ,
  • poskytovateľ zdravotnej starostlivosti,
  • zariadenie kúpeľnej starostlivosti,
  • banky, pobočky zahraničných bánk,
  • advokáti
  • notári,
  1. informáciou o tom, že Prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie,
Dotknutá osoba potvrdzuje, že jej boli pri získavaní jej osobných údajov poskytnuté nasledovné údaje a Dotknutá osoba sa oboznámila s nasledovnými skutočnosťami:
  1. dobe uchovávania osobných údajov predstavujúcej 10 rokov,
  2. práve požadovať od Prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby,
  3. práve na opravu osobných údajov,
  4. práve na vymazanie osobných údajov,
  5. práve na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
  6. práve namietať spracúvanie osobných údajov,
  7. práve na prenosnosť osobných údajov,
  8. práve kedykoľvek svoj súhlas odvolať,
  9. práve podať návrh na začatie konania podľa § 100 Zákona,
  10. poskytovanie osobných údajov je zákonnou požiadavkou, zmluvnou požiadavkou a aj požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy,
  11. práve Dotknutej osobe neposkytnúť osobné údaje Prevádzkovateľovi,
  12. Prevádzkovateľ bez poskytnutia osobných údajov od Dotknutej osoby nemôže vykonávať činnosť realitnej kancelárie pre Dotknutú osobu ani zadať vypracovanie návrhu zmlúv, ktorých zmluvnou stranou má byť Dotknutá osoba ani vykonať opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti Dotknutej osoby,
  13. Dotknutá osoba výslovne súhlasí aby sa na ňu vzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.
Dotknutá osoba vyhlasuje, že ku dňu oboznámenia sa s týmto Zoznamom práv a poskytnutím jej osobných údajov Prevádzkovateľovi dovŕšila 18 rokov veku.  
Podmienkami používania

* Vyplnenie týchto položiek je povinné

Pravidlá pre prispievateľov

Fórum je službou pre návsštevniíkov infomedica.sk. Príspevky sú uverejnené hneď po pridaní. INFOMEDICA si vyhradzuje právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:

  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy mimo domény infomedica.sk

Táto webová stránka používa cookies, aby Vám umožnila čo najlepší zážitok z našich webových stránok. Rozumiem

Odborná pomoc? Napíšte nám
zásady ochrany osobných údajov a súhlasím s nimi

* Vyplnenie týchto položiek je povinné